Wij horen het uiteraard graag als u tevreden bent over onze dienstverlening, maar wij willen het ook graag weten als u minder tevreden bent.
Wij hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze cliënten. Wij horen het uiteraard graag als u tevreden bent over onze dienstverlening, en wij willen het ook graag weten als u minder tevreden bent. U kunt uw feedback op informele wijze aan ons overbrengen. Voor het geval u een formele klacht wenst in te dienen over onze dienstverlening, onze declaratie(s) of over het optreden van één van onze kantoorgenoten, hanteren wij onderstaande klachtenregeling.
Kantoor klachtenregeling
(behorende bij artikel 6.28 van de Verordening op de advocatuur)
Artikel 1 begripsbepalingen
In deze kantoor klachtenregeling wordt verstaan onder:
Artikel 2 toepassingsbereik
Artikel 3 doelstellingen
Deze kantoorklachtenregeling heeft tot doel:
Artikel 6 geheimhouding en kosteloze klachtbehandeling
Artikel 7 verantwoordelijkheden
Artikel 8 klachtregistratie